Czeski Market Produkcy z Czech i Słowacji Sklep Internetowy
Dzisiaj jest 2018-06-18, życzymy udanych zakupów! .
Studentska
Kofola
Orion
Pickwick
Alpa
Videa
Marlenka
Obsługa klienta: tel.: (+48) 532 532 552 , email: sklep@czeskimarket.pl   Facebook   Instagram
Start Koszyk Produkty Blog Wysyłka O sklepie Na życzenie
Znajdź: Szukaj

REGULAMIN sklepu internetowego

Definicje:

  1. Sprzedawca – Firma FRONTUS, NIP 6761519718 , REGON 122437320, os. Urocze 4/69, 31-952 Kraków, 

  2. Zamawiający albo Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie

  3. Konsument- osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego

  4. Sklep Internetowy albo Serwis – rozumie się przez to platformę internetową pod adresem internetowym  WWW.czeskimarket.pl, WWW.slowackimarket.pl, WWW.czeskiswiat.pl służącą do prezentacji towarów oferowanych przez firmę oraz składaniu Zamówień.

  5. Towarze albo produktach – rozumie się przez to towary oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży wysyłkowej w Sklepie.

  6. Cenie – należy przez to rozumieć cenę brutto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru. Ceny Towarów wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.

  7. Dostawcy – należy przez to rozumieć (i) podane w Sklepie firmy świadczące usługi transportowe (np: Fedex, InPost, Poczta Polska)

  8. Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to opłaty za dostawę Towaru do Zamawiającego. Kwoty te są uwidocznione są w Sklepie w zakładce Wysyłka oraz podczas składania zamówienia

  9. Zamówieniu – należy przez to rozumieć zestaw Towarów określonych do realizacji przez Zamawiającego w formie elektronicznej, zgodnie z niniejszym regulaminem.


Informacje ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego zwanego dalej "Sklepem" lub "Serwisem", dostępnego pod domenami www.czeskimarket.pl , www.slowackimarket.plwww.czeskiswiat.pl jest firma  
    Frontus, NIP 6761519718, os. Urocze 4 lok.69, 31-952 Kraków,  zwana dalej "Sprzedawcą"

  2. Sprzedawca za pośrednictwem stron Sklepu Internetowego prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową artykułów papierniczych, spożywczych, książek, zabawek i gier planszowych i innych artykułów.

  3. Do korzystania ze Sklepu Internetowego w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego oraz składania zamówień na produkty, niezbędny jest:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową Mozilla Firefox  

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).


WYMAGANIA TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. 1. Minimalne wymagania sprzętowe:

  2. a. Procesor: architektura x86 2GHz

  3. b. Pamięć operacyjna: 4GB

  4. c. Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem VGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit

  5. d. Dysk twardy: minimalnie 100GB wolnego miejsca

  6. e. Mysz lub inny manipulator + klawiatura

  7. f. Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością minimum 512kb/s

  8. 2. Minimalne wymagania oprogramowania:

  9. a. System Operacyjny: System MS Windows 95

  10. b. Przeglądarka internetowa: FireFox 34 z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript

Dostępność Strony, bezpieczeństwo i dokładność

1. Dokładamy wszelkich starań, aby Strona była dostępna 24 godziny na dobę, jednak nie możemy ponosić odpowiedzialności, jeśli z jakiegoś powodu Strona jest niedostępna w danym czasie lub okresie. Nie gwarantujemy, że dostęp do Strony będzie nieprzerwany, terminowy i bezbłędny. Nie jest to możliwe do zagwarantowania ze względu na charakter internetu. Dodatkowo, możemy być od czasu do czasu zmuszeni do przeprowadzenia napraw, przeglądu technicznego lub wprowadzenia nowych opcji i funkcji.

2. Dostęp do Strony może być zawieszony lub cofnięty Tobie osobiście lub wszystkim użytkownikom czasowo lub na stałe w dowolnym momencie i bez uprzedzenia. Możemy także nałożyć ograniczenia na długość i sposób korzystania z jakiejkolwiek części Strony z dowolnego powodu.

3. Nie gwarantujemy, że Strona będzie kompatybilna z każdym sprzętem i oprogramowaniem, którego używasz. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody w sprzęcie komputerowym, oprogramowaniu, danych lub innej własności, ani za wirusy lub inny kod, który może oddziaływać na powyższe, powstałe w wyniku Twojego dostępu do Strony lub korzystania z niej lub uzyskania jakichkolwiek materiałów ze Strony. Nie ponosimy również odpowiedzialności za działania osób trzecich.

4. Możemy zmienić lub uaktualnić Stronę i wszystko na niej opisane bez uprzedniego powiadomienia.

5. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy oraz jego utrwalenie lub wydruk za pomocą przeglądarki internetowej. Przy składaniu zamówienia Klient każdorazowo oznacza zapoznanie się z jego treścią poprzez oznaczenie tzw. check boxu.

Własność  intelektualna

  1. Serwis zawiera utwory chronione prawem autorskim, znaki towarowe i inne oryginalne treści, w szczególności teksty, zdjęcia, grafikę, dźwięki, programy informatyczne etc.

  2. Treści, co do których prawa autorskie przysługują osobom trzecim, FRONTUS udostępnia na stronach  Serwisu  na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub zawartych umów, w tym umów licencyjnych.

  3. Wszelkie prawa do treści udostępnianych na stronach Serwisu, w tym do jego elementów tekstowych i graficznych, wybór i układ stron oraz innych elementów są zastrzeżone, o ile nie zostało w sposób wyraźny zaznaczone inaczej.

  4. Korzystanie z treści udostępnianych na stronach Serwisu nie oznacza nabycia przez Użytkowników jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do udostępnianych utworów lub baz danych.


Zakup Towarów lub usług

  1. Złożenie zamówienia  w Sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu. W toku składania zamówienia klient zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu za pośrednictwem udostępnionej w tzw. koszyku funkcjonalności tzw. check – box.

  2. Klient składa zamówienie dokonując wyboru produktów i umieszczając je w tzw. „koszyku”. Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Kolejny e-mail jest potwierdzeniem ze strony Sprzedawcy o dostępności wszystkich zamówionych artykułów. 

  3. Klient może również otrzymać od Sprzedawcy zawiadomienia o statusie zamówienia: przygotowaniu towaru do wysyłki, spakowaniu go oraz o wysyłce a od firmy obsługującej dostawę zawiadomienie wraz z dodatkowymi danymi do odbioru zamówienia, np. kodem odbioru za pomocą e-maila lub SMSa. 

  4. Ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów wysyłki, które dostępne są w dziale Wysyłka na stronach Sklepu. Ceny zawarte w tym dziale stanowią integralną część regulaminu. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny po wybraniu przez klienta formy dostawy i płatności. Przed złożeniem zamówienia klient może samodzielnie sprawdzić koszty i formy dostawy na stronie Sklepu w dziale Wysyłka.

  5. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia przez klienta z zastrzeżeniem wystąpienia awarii lub bezprawnych działań osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wystąpienia takiej sytuacji Sklep zastrzega sobie prawo do potwierdzania wszystkich zamówień  i ich warunków.

  6. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są wolne od wad fizycznych i prawnych, mogą być nowe lub używane, z  tym zastrzeżeniem, że jeżeli towar jest używany lub uszkodzony, będzie zawierał taką niezbędną informację w opisie towaru w Sklepie.

  7. Kolor towarów może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach z uwagi na rodzaj urządzenia końcowego z jakiego korzysta użytkownik Sklepu.

  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów w ofercie sklepu, wprowadzanie nowych towarów do oferty sklepu oraz przeprowadzanie i odwoływanie akcji promocyjnych.

  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania Cen Towarów zamieszczonych 
    na stronie Sklepu. Ceny Towarów w Zamówieniu złożonym przez Klienta przed wprowadzeniem zmian pozostają dla Klienta wiążące.

  10. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie Sklepu do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.

Realizacja zamówień

  1. Zamówienia od klientów są przyjmowane poprzez:

  1. Zamówienia przez witrynę  Sklepu oraz pocztę mailową można składać 7 (siedem) dni w tygodniu oraz 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez cały rok. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowych ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu.

  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 13:00, w soboty, niedziele oraz oficjalne Święta Państwowe, rozpatrywane są w najbliższym dniu roboczym.

  3. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie przez Kupującego adresu dostawy (ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, numer telefonu, poprawny adres e-mail).

  4. Do innych krajów niż Polska zamówienie może zostać wysłane poprzez Pocztę Polską.


W celu złożenia zamówienia za pomoca sklepu internetowego należy:

b) wybrać produkt/y będący/e przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);

c) wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia produktu);

d) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, numer telefonu oraz adres email.

f) wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT;

g) kliknąć przycisk „złoż zamówienie” lub podobny

Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane automatycznie generowane potwierdzenie otrzymania zamówienia złożonego przez Klienta ze szczegółami zamówienia. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji i numer konta.  Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów u dostawców Sklepu
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie oferty zawarcia umowy kupna zamówionego produktu. 

Anulowanie, modyfikacja, zwrot zamówionego towaru:

  1. W przypadku otrzymania niepełnych, nieprawdziwych lub niezrozumiałych informacji Sprzedający może wedle własnych uznania i możliwości podjąć próbę kontaktu z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy, zamówienie nie będzie zrealizowane a wpłacone środku zwrócone na konto klienta/płatnika, z którego został wykonany przelew w ciągu 14 dni roboczych.

  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po wysłaniu przez Obsługę Sklepu maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia wraz z podanym numerem konta (dla osób, które nie wybrały pobrania) oraz informacją o terminie wysyłki.

  3. Anulowanie lub zmiany zamówienia należy zgłaszać drogą mailową pod adres Sklepu. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego wysłania jeżeli towar nie był sprowadzony na zamówienie. Jeśli zmiany dotyczą rezygnacji z części lub całości zamówienia, a zapłata za towar została dokonana z góry, to zwrot należności nastąpi na konto klienta, z którego płatność została dokonana. Nastąpi to w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu albo od dnia dokonania rezygnacji przez Klienta

  4. Zmian w zamówieniu można dokonywać poprzez wysłanie maila na adres Sklepu sklep@czeskimarket.pl albo poprzez skorzystanie z linku umieszczonego w koszyku i uprzedzeniu Sprzedawcy o dokonaniu zmiany. Zmiana wiąże się z ponownym złożeniem zamówienia i nadaniem nowego numeru zamówienia. Poprzednie zamówienie zostanie wtedy anulowane. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia

  5. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie lub zmiana całości zamówienia).

  6. Do towaru dołączany jest formularz umożliwiający realizację prawa do odstąpienia. Zgodnie z rozporządzeniem na życzenie klienta wystawiana jest faktura Vat i jest przesyłana w formie elektronicznej na podany w zamówieniu e-mail.

  7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu przesyłki lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnego lub niedokładnego adresu dostawy podanego przez Klienta.  Koszty związane z ponowną wysyłką ponosi Klient.

  8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Klienta zamówienia. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od momendu poinformowania Klienta o fakcie.

  9. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. , firma może zaproponować Klientowi:

a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta firma będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);

b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym firma będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);

W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie firmy) zamówienie zostanie anulowana a wpłacone środku zwrócone na konto klienta, z którego został wykonany przelew w ciągu 14 dni roboczych

  1. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.

Terminy i koszty dostaw

  1. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem podmiotów zawodowo zajmujących się doręczeniam przesyłek (firmy kurierskie, Poczta Polska, InPost paczkomaty).

  2. Dostawa produktów odbywa się w sposób wybrany przez klienta w zamówieniu.

  3. Wysyłka towarów realizowana jest do 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, chyba że podczas składania zamówienia został podany inny termin realizacji dostawy. 

  4. Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy (szczegóły podane są w dziale Wysyłka na stronie Sklepu).

  5. Po złożeniu zamówienia - w mailu potwierdzającym zamówienie przez Obsługę Sklepu klient informowany jest o czasie wysyłki. Czas wysyłki to: - w przypadku gdy Klient wybrał opcję płatności przy odbiorze -  okres czasu, który upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu ekspedycji  paczki ze Sklepu (uwzględniane są tylko dni robocze)  oraz - w przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności przelewem czas wysyłki obejmuje czas, który upływa od chwili uznania rachunku bankowego Sklepu należnością określoną w liście elektronicznym do momentu ekspedycji  paczki ze Sklepu (uwzględniane są tylko dni robocze).

  1. Zamówienie na towary o różnych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

  2. Koszty i formy dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski określone są w dziale Wysyłka sklepu internetowego.


Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności:

  1. płatność z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 
    numer konta:  BRE Bank:  03 1140 2004 0000 3202 7406 7600
    W tytule przelewu  należy wpisać dane kupującego oraz numer zamówienia. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak możliwości realizacji zamówienia z uwagi na brak wskazanych wyżej danych w tytule przelewu, które nie pozwolą jednoznacznie powiązać płatnika z klientem lub zamówieniem. W takim przypadku wpłacone środku zwracane są na konto płatnika w ciągu 30 dni roboczych od dnia zaksięgowania należności.

  2. płatności kartami płatniczymi za pomocą systemu PayU (www.payu.pl)
  3. za pobraniem  –  płatność przy odbiorze przesyłki


§ 5. Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak Klient wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

4. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich produktów objętych zamówieniem albo ich części.


5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Sprzedawca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną za pomocą wysłanego przez klienta skanu oświadczenia na adres e-mail: kontakt@frontus.pl albo sklep@czeskimarket.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Frontus, os. Urocze 4/69, 31 – 952 Kraków z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. Sprzedawca za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

7. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

8. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku, gdy Klient za produkt dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

§ 6. Reklamacje wad produktów

1. Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad

2. W przypadku, gdy produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. 
Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym. 
Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: 

a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru; 
c) obniżenia ceny; 
d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

5. Wybór żądania zależy od Klienta. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: 

a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; 
b) charakter wady – istotna czy nieistotna; 
c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.

6. Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta: 

a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.

7. Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

8. Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.

9. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

10. Reklamację można złożyć w  formie papierowej lub elektronicznej. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne należy wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail: kontakt@frontus.pl albo sklep@czeskimarket.pl

11. Jeżeli żądanie złożone przez Klienta przy reklamacji dotyczy: 
a) naprawy towaru, 
b) wymiany towaru na nowy,
c) obniżenia ceny towaru, 
to na Sprzedawcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 
W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

12. Reklamowane produkty należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres Sprzedawcy.

13. Klient w związku ze składaną reklamacją może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy oraz zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł korzyści z tych nakładów.

Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

Polityka cookies

Sklep internetowy używa plików Cookie, niewielkich plików tekstowych zapisywanych i przechowywanych na urządzeniu, którego używa Klient, w celu umożliwienia mu właściwego korzystania ze wszystkich opcji sklepu. Równocześnie zbieranie plików Cookie ułatwia rozwijanie sklepu zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów.

Pliki typu Cookies umożliwiają:

  • dostosowanie zawartości sklepu  do zainteresowań Klienta,

  • zapewnienie stabilnego i bezpiecznego funkcjonowania sklepu

  • tworzenie statystyk oglądalności podstron sklepu

W serwisie wykorzystywane są Cookies sesyjne, które przechowywane są do czasu zamknięcia przeglądarki, oraz Cookies stałe, przechowywane w urządzeniach, z których Klient korzysta przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez niego.

Pliki cookie nie zawierają danych identyfikujących tożsamość Klienta. Nie są również szkodliwe dla urządzenia, z którego korzysta, jak też nie zmieniają jego ustawień oraz ustawień zainstalowanego na nim oprogramowania. Zawartość plików Cookie może odczytać jedynie serwer, który je utworzył.

Klient może w każdym momencie i samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies - określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do swojego urządzenia za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te można zmienić w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Klienta. Więcej informacji zawierają opcje ustawienia oprogramowania przeglądarki internetowej. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności sklepu internetowego.


Prawo autorskie:

Artykuły i inne treści znajdujące się w niniejszym serwisie oraz na aukcjach publikowanych w serwisie Allegro.pl  oraz kontach firmy na www.facebook.pl (nazwy:  czeskimarket, czekolada studentska, czeski market i słowacki market oraz czeski_market_pl i innych, na których zdjęcia opatrzone są logo firmy) należą do firmy Frontus i są chronione przez prawo autorskie.

Zgodnie z art. 17 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzegamy, że dalsze rozpowszechnianie materiałów i zdjęć publikowanych w niniejszym serwisie oraz na aukcjach internetowych jest zabronione.

 W przypadku wykorzystania utworów na zasadzie licencji art. 25 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych cena za utwory naszego autorstwa wynosi pięć tysięcy złotych za sztukę, chyba, że inna cena została ustalona indywidualnie w formie pisemnej.

 


Postanowienia końcowe

  1. Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych zbieranych i przetwarzanych w ramach  zamówień oraz procedur reklamacji jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia, rozliczenia i obsługi posprzedażnej zamówienia (w tym reklamacje, prawo odstąpienia).

  3. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne dla realizacji, rozliczenia i obsługi posprzedażnej zamówienia.

  4. Na podstawie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania. Prawo to może być wykonywane poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

  5. Klient w trakcie procedury rejestracji może wyrazić zgodę na: przetwarzanie przez Sprzedawcę wszelkich przekazanych podczas rejestracji danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. z poz. zm.(Dz. U. nr 133 poz. 883)  i/lub na otrzymywanie informacji handlowej na podany w trakcie rejestracji adres elektroniczny e-mail zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U. z roku 2002, Nr 144, poz.1204).

  6. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą Frontus

  7. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  9. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będącym Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

  10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronach sklepu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

  12. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku do odwołania.




WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
PRZEZ KONSUMENTA ZGODNIE Z ART. 27  USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA

                                                                                                                                                                 Miejscowość, data ………………………………………………..

Adresat: Firma Frontus, Os. Urocze 4/69, 31 – 952 Kraków, (dopisek: odstąpienie od umowy)

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………

Adres konsumenta:…………………….…………………………………

Adres e-mail:………………………………………………………………..

Numer telefonu:…………………………………………… ……………..

Numer zamówienia………………………………………………………


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Ja…………………………………………………………………………

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

.................................................................................................................................

Podaję numer rachunku bankowego do zwrotu środków*

………………………………………………………………………………………………………………………

posiadacz rachunku…………………………………………………………………………………………………

Podpis konsumenta  (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ……………………………….



*O ile jest inny niż rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty.


W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:  telefon:  532 532 552 e-mail: kontakt@frontus.pl








Nasza strona korzysta z cookies w celu poprawnego działania sklepu. Wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Zobacz więcej.
Twoje zakupy

» twój koszyk

» promocje i okazje

» kategorie produktów

» wszystkie produkty

» najnowsze produkty

Wysyłka

» informacje o wysyłce

» koszty wysyłki

» odbiór osobisty

» zakupy na życzenie

Pomoc

» kontakt

» współpracuj z nami

» pytania i odpowiedzi

» about us (in english)

Informacje

» o sklepie

» blog

» RSS

» Czekolada Studentska

» Sąsiedzi Pat i Mat

» Preso Caj

» Herbata Pickwick

» Buty Czeszki Jarmilki

» PEXESO Gra Pamięciowa

» ALPA Zdrowie

Regulamin

» regulamin

» polityka prywatności

» prawa autorskie

© Czeski Market
powered by MicroShop
.